Dagens ungar

Shit jag är bara 18 och jag ska redan klaga.
Men men, jag har haft en super mysig fredag.
Jag har nämligen inte gjort ett skit. Just nu sitter jag med inpackning i håret och har tända ljus i rummet.

För någon timme sen skuttade min lillebror och vår sleepovande kusin in i mitt rum. Jag brukar bli sur och skicka ut dem, men idag orkade jag bara inte. Vi sjöng Markoolio och mös tills jag började prata om vad jag skulle köpa för djur.
"Du kommer inte kunna gissa men jag vet redan!!" - Rasmus.
*Gia står och funderar och ger random förslag*
Tillslut visar jag en bild och Gia blir fascinerad.
"Dom kan gära nya armar och ben om dom tappar dem" Säger jag på skoj.
Nu till det brutala.

"Finns det någon video där man kan se att dom tappar armarna eller benen?" - Gia
"Om jag skulle köpa sånna djur skulle jag bryta armen av den höhahö! Jag skoja jag skoja!" - Rasmus.

Trevligt?..
Sen måste jag berätta om vad de tydligen gjort idag.
De hade tagit mammas mobil och;
-" Sen tog han kort på sin snopp haha!"
-" Och pungen." 8DD

Ännu mer fräscht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0