Dags att sova snart

Här är lite bilder från den minst sagt blöta promenaden, dock alltid lika mysigt och jag älskar regn!
Förvånar mig att jag faktiskt vågade ta fram kameran D: (måste köpa SKYDD).



På vägen hem liknade det dock mer min dusch än lite kvälls regn.
 - RESULTAT. Fortfarande mysigt :3

Btw så fick jag en nostalgi tripp och började tänka på en dricka jag drack senast i mellan stadiet.
Hade svårt att komma på namnet tills jag fiskade johannas minne och theregoes.
SHIO.
Såå, jag sökte på google och fick eventuella platser det fortfarande kan finnas på.
*Hoppas hoppas hoppas*....
Ska nog sova snart, hoppas på att Thomas kommer hem och agerar element. Mys!

<3//

Kommentarer
Postat av: BOB

Awww mysbilder (: <33



SHIOJAKT - fail T_T

(men det var spännande ändå<3)

2009-11-10 @ 22:25:16
Postat av: Cat

Ja D:

Men jag sörger lite.. det hade varit så nostalgiskt gott ;_; <3

2009-11-10 @ 22:39:33
URL: http://catfisk.blogg.se/
Postat av: Cat

Ja D:

Men jag sörger lite.. det hade varit så nostalgiskt gott ;_; <3

2009-11-10 @ 22:39:37
URL: http://catfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0