Min mamma

.. Är besatt av t-shirtar.
Hon har tydligen hittat någon affär som är "min stil" så hon har kommit hem med två nya tröjor den senaste veckan. Hon verkar mer besatt av dem själv än vad jag ska vara xD
-" Kan du inte prova nu?"
-"Jag vaknade precis.. Jag vill inte nu."
-" Men Jag måste lämna tillbaka på söndag så du måste prova nu!"
-" ..."
-" Du kan ju dra på den ovanpå" 8D?!
*Har på sig ett linne, en t-shirt & en tjockiskofta*

-"....Nej."

För en liten stund sen kom hon in igen;
-" Vilken tycker du bäst om 8DD?"


JAG VET INTE. DET ÄR TVÅ TRÖJOR. LÅT MIG VA *gonk*
Ah jag kanske bara är trött.. No offense mamma, jag älskar dig men du pratar om onödiga saker ibland D:

Hon kan komma in och säga saker som;
-" Min kompis Åsa köpte nya gardiner förra veckan." :D

-".... Ja..ha.. Va kul? ^^'"

Är jag elak? ;o Det finns väl andra saker att prata om xD?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0