Negativa människor surrounds me.

Jo.
Haha alla mina kompisar tycker jag ska skaffa mig två Axolotler (jag älskar er ;_;) och familjen är typ;
"Jo dom är söta, men du kommer tröttna."

HUR FAN kommer det sig att just jag ska tröttna eller allt det jag köper är onödigt?
Dom köpte två marsvin och den som gosar mest med dom eller försöker få dem tama är jag och ibland mamma.
Vem var dom egentligen till?
Rasmus.
Inget engagemang överhuvudtaget.
BAJS.
Kan jag inte få lite positiva kommentarer eller stöd? Allt måste slutas med en negativ kommentar.
"Du gör precis som du vill gumman, men jag tror du kommer tröttna."

Det är inte precis en hund? Det är en fucking amfibie.
"Du kan inte gosa med den."
Ni gosar aldrig med marsvinen och vad fan vet du om det?
"Ska du gosa med den om den är blöt och slajmig? Den dör ju?"
Know your facts -.- Jag hade inte direkt tänkt ha den uppe ur vattnet i 3 h samt den har lungor och JA.
VILL DEN GOSA SÅ SKA JAG FANIMEJ GOSA MED DEN.
Den är blöt?
Snälla. Ge mig något som faktiskt skulle äckla mig.


Kommentarer
Postat av: BOB

ugh. Du vet att de är saftkärringar thru and thru. =_=

Strunta i neggona (: <3

MUDKIP FTW PLZ <33

2009-11-26 @ 20:57:00
Postat av: Catta

Till saftkärringarna - GTFO.



VI VILL HA MUDKIPS D: <33

2009-11-26 @ 20:59:15
URL: http://catfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0