Retuschering och skönhetsideal

*Harklar sig*
Ja hur ska man beskriva den här dagen? Har precis köpt lip smackers för 150 kr från Ebay och lite kläder :3
Min lika sjuka pojkvän ligger i sängen bakom mig och litar fullkomligt på att jag ska ställa klockan på 6.
*gråter lite*
Dock! Har jag hållt mig ganska bra och inte tryckt i mig en massa skit. Ska börja skriva "matlista" så kan man hålla koll på vad man stoppar i sig egentligen ^-^ Bort med fettet till sommarn!

Imorgon ska SMOP08 till Sågbäcksgymnasiet och titta hur det fungerar där, lite spännande faktiskt :D Med tanke på att det är där vi kommer gå efter sommarn.

Och btw, var precis inne och tittade på byxor. Retuscheringen går liiite långt ibland. Vad har vi för jävla skönhets ideal egentligen?

Alltså .. benen är som tänkstickor D':


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0