Hola!

Har varit aktiv de senaste dagarna känns det som haha, igår fyllde Tuuli år!
18 ÅR.

För det så borde hon få ha det här inlägget helt för sig själv, men jag slänger in lite bilder på henne och från igår
Vi hade det jätte mysigt, efter mycket om och men åkte vi hem till mig och spelade/sov en stund innan vi åkte och hämtade allas grejer :) Sedan bosatte vi oss hos Tuuli och förade lite tills vi gick till restauranten (Där man inte fick sjunga födelsedags visan eller prata i telefon) och åt jätte god mat ^^!

Senare hade jag och Jonathan snöbollskrig, vilket var det första jag haft på flera år och det var så himla underbaaart! Älskar snön <3 ^-^ Tur att jag hade någon med mig som älskade den lika mycket :D
Sist av allt kom min ängel och körde oss hem, för att han är bäst i världen.
istället :D

Idag har jag för det mesta hållt på med julklappar :) Har bara några smågrejer kvar som jag ska försöka fixa efter jobbet ^^ Sen är det bara att ta det lugnt igen :)

Bilderna:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0