Jag har en tjej i min säng (;

.. Och jag har sparat/spenderat en hel del av praktik pengarna (:
Känner mig duktig.
Va hos frisören idag, min mitt hår ended up looking like lilla my med tomatsoppa i håret.
Jag klarar inte av att vara i något mellan läge och se ut som en zebra så med askbrun färg är jag sötare iaf (:
900 kr i sjön.. Aja det kommer inte svida lika mycket om några dagar, har inte precis brist på pengar men endå. Det är ju en tusenlapp ):
Har köpt klänning och skor till bröllopet ^^  Blev samma skor som tidigare men inte samma klänning;

Hade lite svårt att bestämma mif för färg på kjolen, fanns i ljusturkos också men nude kändes bättre till bröllop.

Nu har Tuuli somnat och jag borde göra detsamma. Upp till tandläkaren imorgon ): Vill gråta lite XD men det kommer förhoppningsvis gå fort ^^'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0