Tråkig fredag

Nu är jag här igen vilket betyder främst att jag har tråkigt :3 ..
Hela dagen har det känts som att jag är full eller något, allting snurrar xD Så min rumpa har varit parkerad i datorstolen *thumbs up*
Rolig fredag va?

Skulle haft roligare med min kära Toarulle men det gick åt helvete med snön och att hon bor långt åt helvete (men nästa fredag, då jeeevlar).

Jag vill fota också D: Den här dagen kan bara dö eller ngt..



Har på mig just nu 8D

Jaaa jag är nörd, men jag älskar det <3

13 dagar kvar till tatuering!


Kommentarer
Postat av: Mattias

hej schlager-premiär ikväll! gå in på min blogg och rösta på just din favorit melodi! =)

2010-02-06 @ 12:53:57
URL: http://mattiasdeluxi.blogg.se/
Postat av: jessica

dom dääära halsbanden är så sööööööööta!!!!

2010-02-18 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0