2009 i bilder

Okej nu har jag varit riktigt jävla dålig på att skriva något.. Men det är tillåtet.
2009 för mig?

Well, det började bra, men som man lärt sig betyder det att det slutat dåligt. Mycket sant som det är sagt 8D..
Jag tappade mitt VISA kort häromdagen (det är spärrat och det nya är påväg). Djah!
Nyår sög, förutom att det var jätte mysigt så var jag inte alls på party humör och bara lukten av sprit fick mig att vilja spy.

Det här året har haft en tråkig start och inget speciellt har hänt , men det kanske betyder att det kommer bli mycket roligare senare D:?
Jag satsar iaf på en bra sommar! (Det är ett tag dit)

Här är några händelser (bilder) från 2009 som är värda sin plats i ljuset 8DD
Gud va heligt det lät.
Okej, bilder som faktiskt haft någon betydelse för året :3



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0