Fågelvakt

Den senaste veckan har jag varit fågelvakt åt "bror"'s fågel. (Duh.)
Dom har varit i Norge och den behövde sällskap eftersom det införskaffades dagen innan dom skulle åka.

Jag och Thomas är kära <3
Den här eller nästa vecka ska vi köpa en egen och så småning om sällskap till den :3
Det bästa är att Thomas är mer taggad än vad jag är, så ja behöver inte vara över engagerad utan han tar egna initiativ ^-^ Yaaay <3
Gah, Ingen Axolotl för mig.

....Än så länge iaf :3

Den här gången har jag dock lite utseende krav på den, haha. Men om jag absolut fick välja skulle det se ut såhär ungefär;
http://www.youtube.com/watch?v=QT6oD7SriOg
 
(kunde inte bädda in D: )
*dör lite varje gång*

:**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0