SMYCKEN

Jag har inte köpt smycken på åratal och helt plötsligt får man ett sånt där ryck och beställer ett megastort paket till en själv.
Jag har dessutom inte fått någon julklapp av 'mas så jag berättade om ett armband jag ville ha. Nästa dag var det beställt;

Ah.. <3
Nu när lönen kommit och sådär kände jag mig extremt generös och eftersom Thomas inte fått arslet ur vagnen köpte jag en liten digitalkamera till min man :3 Han har velat ha det i ca 2 år nu, så jag tyckte det var dags att köpa en tålig men relativt billig kamera till honom ^-^

Märks det att jag är på awesome humör? Haha allt ä grymt förutom att jag snubblade i rulltrappan och slog i knäskålen på något sjukt sätt :3 *serutsomen83åriggubbenärjaggåritrappan*

Kissu :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0