Sug min

Ja jag är minst sagt förbannad. Det är super trevligt att bo med två saftkärringar;
Den ena är så jävla miserabel och gör allt här hemma, men det är inte synd om henne för hon kan ta det.
Vad gnäller du för?
Den andra är bara könsförvirrad, antingen har han kulorna i kläm eller så är han egentligen homosexuell.
Kör upp något? Du kommer aldrig ha min respekt.

"Du behöver bara hålla undan din egen skit."

"Du måste hjälpa till mer! När dammsög du övervåningen eller tvättade senast!?"

Oh please, bestäm dig. Bara för att jag inte har lust att springa runt och vara bitter och stressad samt hata mitt liv betyder inte att jag är lat. Jag jobbar och sköter min skola.

ÄR jag duktig eller lat? Ta och fucking bestäm er.

Bostadskö, here I come.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0