Betapred & Cetrizin

Ja, turns out att det kanske inte ens var ett bronsbett.
När jag vaknade igår intalade jag mig att svullnaden inte hade spritt sig men efter jobbet gick det inte längre då det spred sig mot mitt knä. Visade Sandy när vi provade kläder på H&M och hon utbrast:
"DET ÄR FAN BLÅTT!?"
o´-och ja.. Det var det -.- Vilket betyder att vi fick boka tid och fick prata med en läkare vid klockan halv 8 som kände i några sekunder (och lugnade ner min far att det inte var borrelia trots att det såg ut som det) och konstaderade:
1. Spindel
2. Geting men det hade du känt

Problemet är ju att jag fick symptomen när jag hade byxor på mig och en broms var i mitt rum så jag tyckte det lär logiskt, men kollar man noga har jag två stora bett där det saknas en liten köttbit.
Fick 15 betapred tabletter och ska äta en kur i drygt en vecka, allergibeskämpande och dämpande.


Yeeeah, kraftig allergisk reaktion? Nu vet jag hur det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0