Moodbreaker

En viss person lyckas ALLTID förstöra min dag. Drar paralleler från fågelfrön på bänken till att jag aldrig ställer upp.
Saken är den att jag aldrig säger nej, mest för att när jag gör det får jag den här långtjuriga reaktionen som börjar bli skrattretande. Det är så hemskt att säga att jag inte tycker om ditt sällskap, jag står bara ut med det. Argumenten är helt ologiska men det räcker ändå för att på mig på dåligt humör.
"Du ställer bara upp på *drar upp en lista*, du bryr dig bara om dig själv!"

..Va? Du drog precis upp 3 personer som för den delen inte ens är hälften av människor jag faktiskt ställer upp för och sedan tycker du att jag är självisk?
"Man kan inte tro att du är min unge."

Vilken normal människa säger en sådan sak egentligen? Men jag orkar bara inte.
Jag känner mig bara less och irriterad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0