Bästa dagen på länge!

Gaah har haft en helt underbar dag idag faktiskt :)
Började med lite skola där vi i princip planerade lite av sslutet på terminen och lämnade in böcker. Slutade tidigare och for till Älvsjö för att träffa pappa och Sandy :)
Därifrån åkte vi och käkade Thai-buffé och sen åkte vi till Slagsta MArina och åt glass :3 Fixade bur åt fåglarna så man kan separera dem och tämja dem och sedan åkte jag hem till älsklingen min och tittade på "Drömkåken" xD.

Nu ligger 'mas bredvid och snarkar och fick precis besked om att jag fått MV(fucking)G i Berith ämnena!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Så grymt skönt! Underbart avslut på dagen ^_^

(Har planerat en överraskning åt min kära far och mor :) )
Ska placeras på handleden :) Ni kan ju lista ut vad de betyder ^^
GNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0