Mammor och telefoner

.. Ja, vad är problemet?
Jag tror jag har pratat med mamma 5 gånger idag, och jag vaknade för två timmar sen. Rasmus skulle gå och hämta vår kusin och under den tiden han klädde på sig fick jag tre samtal.
1. "Rasmus ska hämta Gia, men han får inte gå förrän jag ringt tillbaka."
2."Det är ok, hon väntar på honom. HAN MÅSTE HA GUMMI STÖVLAR OCH REGNJACKA... Den som är fodrad... han får visa dig vart den är..."
3."Rasmus, du måste ha keps och du måste visa Catta vart det ligger! Och du går bara fram och tillbaka"

JFC, jag stör mig nu och det har inte varit hälften så jobbigt som igår, tror hon ringde minst 20 gånger. 15 från jobbet och 5 från affären, och jag menar, Hur har hon tid att ringa så många gånger?
JOBBA ISTÄLLET.
Rasmus är 8 och jag är 19, det är lugnt vi kommer inte bränna ner huset av misstag eller hoppa ut genom fönstret för att vi tror att vi kan flyga.
Så blir hon irriterad om jag suckar eller blir irriterad för att hon ringer för 25te gången.
Okej vi är uppe i 5 samtal, ska fortsätta räkna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0