Nu känns det som Semester!

Ah, sol! Väntar på att Nattis och min kusin ska komma över så tänkte jag väl dra med dem ut på en promenad och sen spela lite skräckspel 8D
Ska se om jag orkar slänga ihop en blåbärspaj senare också ^^

Haha btw så är människorna jag bor med extremt underhållande.
Rasmus slår Markus, Markus försöker låta som en man och tar tag i Rasmus som först börjar skratta, Mamma tittar och börjar skrika "HAN TAPPAR ANDAN HAN TAPPAR ANDAN" och då får Rasmus för sig att det gör ont och börjar grina.
Slutsats?
Markus försöker sätta gränser och det failar för mamma som är överbeskyddande och paranoid vilket gör att Rasmus blir mesig.

Haha men nu ska jag inte klaga :3 Det har jag gjort nog med den här veckan xD
SOOOL<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0