Sommarlov!

Ooooh!
Äntligen!
Så igår var man på Rönninges slutskiva *tummen upp*, kom hem vid klockan 5 för att sedan yrvakna 2 timmar senare och rycka upp min pojke för att han skulle iväg till jobbet :3..
Ytterligare två timmar senare åkte jag iväg till Huddinge och köpte blommor till vår mentor och sedan for vi till Skarpnäck där han bor :3 Vi (klassen och Christer) handlade & lagade mat ^-^
Mot slutet av kvällen skulle jag gå på toa och eftersom nedervåningen var upptagen tog jag den andra toaletten på övervåningen. Det skule jag inte ha gjort xD

Det slutade med att jag fick sitta där inne i en timme eftersom låset pajat och min bf fick komma och borra upp dörren (min hjälte i nöden <3).
Komiskt att just jag blev inlåst eftersom Thomas är låssmed xD

Så nu är jag hemma :) Folket väntar på mig i skogen och mamma har fixat middag x.x
Jag vill bara spela och dö *gonk*

Btw, Jag älskar min pojkvän ^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

vare d du menade med att du var inlåst xD haha trodde du typ va bakis eller ngt :3 lalalalaaa



pusss

2010-06-13 @ 23:41:46
URL: http://emiiisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0