Söndags skrivande

Okej min helg.. Hmm.

Lördag - Helt ointressant, jag vaknade och sen åkte jag till jobbet. Yaay?

Söndag - Lite mer intressant. Trodde jag började klockan 10 som vanligt men icke, min kära moster hade ändrat min tid till klockan 7 på morgonen utan att jag visste om det *thumbs up* så en panikslagen kassaledare ringer mig 2 timmar innan jag börjar och frågar vart jag är.
Jah!
Har lyckats göra en utav alla läxor som ska vara klara.. Orkar inte mer ;__;
... Och jag köpte ett gamecard till WoW. (Fuck.)

Är btw sugen på att köpa en ny ipod, trött på att inte ha plats för allt man vill ha + att byte kan vara lite kewl (:


 Men vilken färg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0