Första December

Jag älskar december! Snön är det enda jag saknar, att få åka pulka och klä sig i varma vantar och halsdukar :3
Men! Jag tröstar mig med min underbara julklapp! *o*




Så, jag gick upp 05:45, tände ljus och gav Thomas frukost på sängen. Sedan fick jag öppna lucka nummer ett, efter en stunds beundrande öppnade jag luckan of fick ett sample på Rainforest Volume for fine hair. Inte super exalterande men hello, lucka ett! Jag har börjat öppna den! Om man väntar på något gott väntar man aldrig för länge ;)
Så när jag färgar håret ikväll ska jag tvätta det med mitt schampoo :3 Nu ser jag fram emot alla mornar <3
Underbart. Och jag har ju min svampbob chokladkalender också :3 och julkalendern verkar vara bra O.o..  Det bäddar för en bra jul! Gief snö och det är perfa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0