Mobil val

Jag vill verkligen inte ha en iPhone eller något liknande nu, jag har min iPod som jag är helt galet kät i :')
Dock måste jag ha en ny mobil, trots att jag älskar min så verkar den inte älska mig för tillfället.
  • Jag måste ha på högtalare för att kunna ringa med den
  • *, # och rödlurknappen slutade fungera (som Julia sa att de skulle göra :'))
  • Det är glapp när man laddar.


Så de är två har jag kollat på, skillnaden är ju priset och ju lägre desto mindre funktioner :3 Men egentligen vill jag bara ha något som jag kan ringa och smsa med så det spelar ju ingen roll. Vill helst ha den silvriga, men den finns inte i lager förrän jag redan åkt till Japan osv.

Ugh, jag får alltid beslutsångest över skit saker .____.'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0