Händelserikt

Idag har man varit aktiv *nicka*
Skola 8-12 ungefär och sedan drog jag, Rasha, Jonathan och Jessica till stan för att även möta upp Therese *-*
Skor, ansiktsprylar, strumpbyxor, kläder och väska införskaffades <3

Efter det bar vi vidare till Södertälje där pojken min satsade på att skaffa snake-bites men efter ett hål gav han upp och konstaterade att han har nålfobi (vilket Tessi inte hade helt svårt att förstå) </3

När det var avklarat anlände vi hos mig där Tessi fick resten av sin elumen färg bortblekt och hon är nu blond & rosa hårig x)

Har några få bilder och ska försöka ta kort och lägga upp allt jag köpte *-* <33
Väntar på thomas nu, sen ska jag sova och upp igen för besiktning 8DD


ughhh vilket formellt och tråkigt inlägg. Ska kompensera med lite roligt senare (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0