Nelly Haul

Ohh, handlade ett mellanstort paket från Nelly i tisdags <3
Satsade på en eventuell studentklänning samt tre par skor *-*

Klänningen var alldeles för ... guldig x___x Så den får åka tillbaka och jag håller tummarna för ASOS klänningen som är påväg </3 I övrigt var den väl ganska söt, men jag skulle ha på mig den så sällan .___.


Första skorna är såååå snygga, men lite för små och lite för höga vilket i sin tur gör dom lite för obekväma. Det är ganska svårt att ta snygga bilder på sina fötter utan stativ och självutlösare så har inga charmiga bilder på dem.



Det andra paret skor har jag dreglat och skrivit om tidigare och fick hem dem idag *-* Även dessa är lite för höga men de är så grymt snygga ;~~~; Vill haaa men vet inte om haa råd. Har så mycket svarta högklackade skor så det är helt sjukt. Ska fråga pojken om smakråd senare.



De tredje skorna ska behållas och användas på studenten! De är grymt sköna och lite udda ;o ME LIKE. Då slipper jag se ut som alla andra på studenten (a).. *Har på sig dom i skrivande stund*



Hoppas du är nöjd nu fruu när jag skrev inlägget som du sa :*

Kommentarer
Postat av: Rasha

JAAAA! Fru jag är mycket nöjd :D Va fina de var, skit snygga skor, de blåa är underbara! :D <3



PS:LOVE YOU FRU <3

2011-03-24 @ 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0