Studentklänning!

SÖKES!
Ohh har suttit och knarkat alla sidor jag kan komma på, och om klänningen inte finns, är för stor, för liten eller skickas den 13 Juni (vilket är försent) så är det något annat.
Har hittat en hel del jag varit intresserad av bara för att sedan stirra på skärmen och störa mig på att min storlek självklart inte existerar.

Och inte nog med det, Studentskivan är almost upon us och jag blir galen på redovisning och siffror hit och dit. ;~~;
I'M JUST A BIT CRAZY ATM.
*VENTILERAR*



.. Men! Här är det jag beställt för tillfället, och jag ber till .. den som lyssnar, att klänningarna inte är för gula och att de passar som studentklänning.


Funderade långt och länge innan jag bestämde mig för färgen på skor. Det blev blått *-*


Hoppas allt går som jag vill nu bara ;~~~;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0