Hemlängtan/Ångest?

Plockar bort sakerna från mina väggar. Bor nämligen mer hemma hos Thomas nu än hemma, och broren min skulle hellre ha mitt rum än gästrummet så jag ställer gärna upp.



Och när väggarna är såhär tomma så får jag någon konstig känsla. Jag längtar efter att vara hemma hos min mamma. Det är inte så att jag flyttar permanent, hjälper bara till så länge storebror behöver bo här tills han får sitt eget om ett år eller något sånt. Men fuck, det är jobbigare än jag trodde.
Jag har hemlängtan fast jag sitter hemma.
Separationsångest? Jag kanske inte är så vuxen som jag trodde .____.
Nu ska jag sluta vara djup. Ville bara dela med mig till något/någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0